Kultbandet NOICE gör livespelning på Replokalen 9 januari

Efter succén med Anvil, som officiellt invigde Replokalen, tar vi nu nästa steg med Replokalen Live. I morgon har vi stor premiär för vår nya satsning Replokalen LIVE.

Först ut blir superkult-bandet Noice, som 2015 firar att det var 35 år sedan genombrottet i Måndagsbörsen den 17 mars på Hamburger Börs.
Den 9 januari kan vi se och höra dem igen! Då spelar de – för första gången på många år i hjärtat av Stockholm– och de gör det på Replokalen mitt på Kungsgatan i Stockholm!

- Vår spelning blir den allra första i Replokalen Live, i en för dagen extra stor Replokal- på Kungsgatan 29. Det kommer bli grymt Jag har under den senaste veckan fått en hel del frågor om hur man kan vara säker på att komma in på vårt gig med Noice. Riktigt kul att det är så stort intresse, säger Peo Thyrén bandmedlem och en av grundarna av Noice.

Förband är Michael Fannon & The Fannonettes - som släpper sin debutsingel samma dag.

För ytterligare information kontakta:

Victoria Larsson, Marknadsansvarig Replokalen Golden Hits, del av 2E Group AB (publ)
Telefon: 0706-36 23 13 alternativt mail: victoria.larsson@2egroup.se

• replokalen
  • golden hits
  • spelning
  • live
  • Noice

• Stockholm

2E Group – en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Skandinavien - skapar levande underhållning och meningsfulla möten för både privatpersoner och företagskunder. Inom affärsområde Levande underhållning produceras teater, musikal, show och konsert. Det förmedlas artister och skapas underhållning på beställning. Dinnershow är en annan del av verksamheten och erbjuds från fyra av 2E Groups tio egna arenor. 2E Group bedriver e-handel inom show, musikal, teater och konsert genom SHOWTIC.se. Inom affärsområde Möten planeras, utvecklas och genomförs möten med hela världen som arbetsfält genom dotterbolaget Hansen. Inom koncernen skapas upplevelser och möten för mer än 1,8 miljoner gäster varje år.

2E Group har kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Växjö och Falkenberg och är listat på First North med Remium som Certified Adviser.