​Nu har Underhållsmässan startat!

Och det på bästa sätt för Momentum Industrial AB. Vi har nämligen flest föranmälda intressenter – 551 registreringar fram till själva mässtarten som äger rum idag tisdag 8 mars. Detta har gett oss en check på 10 000 kronor från mässorganisationen såsom bäst i klassen – och detta innan mässan ens har öppnat. Nu gäller det dock att förvalta pundet genom att ta hand om alla våra besökare på ett bra sätt. Något vi känner oss trygga med tack vare ett mycket genomarbetat mässupplägg. Bland annat scannar vi alla våra besökares taggar och registrerar intresseområden för att tillsammans med våra samarbetspartners kunna uppvakta kunderna efter mässan.

Nu väntar några mycket intensiva dagar på norra Europas största mässa inom drift och underhåll på Svenska Mässan i Göteborg. Under fyra dagar kommer närmare 10 000 branschkollegor att ta del av den senaste tekniken, nätverka och utbyta erfarenheter. Det kommer bland annat att handla om förebyggande underhåll och bättre tillgänglighet, allt för att nå lönsamhetsfördelar och en högre kvalitet.

Och vi lovar att vi på Momentum Industrial kommer att göra ett stort avtryck genom vår satsning på Hållbar produktion.

• underhållsmässan
  • svenska mässan