Momondos app för iPhone- nu på svenska

Momondos app för iPhone- nu på svenska

Nu kan man hitta och boka resor från över 700 resesajter och flygbolag i sin iPhone. Flygjämförelsetjänsten Momondo har precis släppt en svensk version av sin jämförelseapp till iPhone, iPad och/eller iPod.

Efter stort intresse och bra recensioner har Flygresejämförelsesajten Momondo.com lanserat sin iPhoneflygjämförelse app på svenska. Nu kan svenskar söka, jämföra, hitta och boka billiga flygresor, enkelt och smidigt bland över 700 resesajter och flygbolag.

Momondos iPhone applikation möjliggör så att man kan söka, jämföra och hitta det bästa priserna på flygbiljetter och klicka sig vidare och boka resor direkt. Man kan även, spara sökresultatet på iPhonen och/eller dela med sig av sökresultatet via mejlen och återkomma och boka när det passar.

”På kort tid har Momondos iPhone app sedan den lanserats blivit mycket populär och fått många positiva användarrecensioner, varpå vi har fått förfrågningar att släppa en version på svenska, vilket vi nu har gjort. Appen är gratis och ett bra alternativ för människor som har behov av att lätt och smidigt söka, jämföra, hitta och boka billgare flygresor.” säger Alex Macura från Momondo.

Ladda ned den här: Momondo app

Om Momondo:

Momondo är ett danskt initiativ, grundat 2006, med ett passionerat fokus på användning av nya teknologier på webben, utveckla en jämförelsetjänst. Denna tjänst har möjliggjort att Momondos användare på ett användarvänligt sätt kan  söka, jämföra, hitta och boka billiga flygresor från majoriteten av världens reseleverantörer, över 700.  Bland dessa inkluderas online-resebyråer, klassiska flygbolag och lågprisflygbolag.

Momondohotels söker och hittar även hotellrum från världensledande hotellleverantörer i världen, över
450 000 stycken.

Momondo har flertalet gånger blivit testade och betygdsatta som ”best-in-test” av internationella medier så som: The Sunday Times, New York Times, CNN, CBS News, Daily Telegraph och VG.

Följ berättelsen om Momondo:

Det senaste: MyNewsDesk och Twitter

Liter personligare: Facebook

Eller kontaka oss direkt:

Alex Macura:

Alm@momondo.com eller 00 45 31 68 31 39