Monyx rekryterar Kamilla Rubino som Key Account Manager

Monyx utökar säljteamet inom förmedlad affär genom rekryteringen av Kamilla Rubino som Key Account Manager. Kamilla Rubino har gedigen kunskap och erfarenhet från fond- och försäkringsbranschen från sin tid på Folksam.

– Kamillas breda kontaktnät, kunskap och erfarenhet inom förmedlad affär blir en stor tillgång för oss. Vi är väldigt glada att hon har börjat hos oss på Monyx, säger Gunnar Hjertström, chef för Förmedlad affär.

– Det känns spännande och framförallt kul att få jobba med ett fantastiskt gäng och ett framåt företag. Det händer mycket positivt på Monyx inför framtiden. Dessutom är det väldigt roligt att få fortsätta jobba med förmedlare men i ett nytt sammanhang! Jag ser fram emot att träffa alla, säger Kamilla Rubino.

Gunnar Hjertström
Chef Förmedlad affär
E-post: gunnar.hjertstrom@monyx.se
Mobil: 0736-509 949