Sök chefsjobb på Moriska Paviljongen

Moriskan i Malmö söker nya medarbetare. Tjänster som ligger ute är eventchef, operativ chef och hovmästare. Ansökningen håller öppen till 30 september. Ansök genom att maila CV + personligt brev till jobb@moriskapaviljongen.se och bli en del av det unika kulturhuset i hjärtat av Folkets park.

1. Eventchef

Som eventchef ansvarar du för Moriskans kommersiella verksamhetsområde event, vilket omfattar alla typer av evenemang för slutna sällskap – exempelvis privata fester, företagsevent och konferenser. Du kommer att utveckla eventprodukter och erbjudanden, och därigenom positionera Moriska Paviljongen på eventmarknaden. Vi ser gärna att du har minst 3-årig erfarenhet som eventkoordinator med resultatansvar, har ett stort nätverk samt erfarenhet av arbetsledning. Du har servicekänsla ända ut i fingertopparna och drivs av att skapa oförglömliga events för dina kunder. Arbetstid 100 %

Mer info: http://moriskapaviljongen.se/2017/09/04/sok-jobbet-som-eventchef-pa-moriskan/

2. Operativ chef

Som operativ chef ansvarar du för driften av Moriska Paviljongens krogverksamhet, det vill säga det som handlar om mat, dryck och service vid publika och slutna tillställningar (à la carte-servering, bar, nattklubb, bankett- och festtillställningar, catering samt artistservice). Denna roll har ansvaret att utveckla verksamheten vad gäller utbud, service, kvalitet och lönsamhet.

Du kommer att ha ansvar för bemanning och ledning av personal, planera och organisera verksamheten på golvet, styrning och budgetering samt verksamhetsutveckling. Arbetstid 100 %, vilket innefattar jobb på kvällar och helger.

Mer info: http://moriskapaviljongen.se/2017/09/04/sok-tjansten-som-operativ-chef/

3. Hovmästare

Tjänsten som hovmästare handlar om att planera och leda arbetet i Moriskans Bistro. Du ansvarar för service, gästbemötande, kommunikation och organisering av restaurangen. Detta är en operativ tjänst med mycket variation. Restaurangen tillhör Moriskans kulturscen och nattklubb. Därför bör du ha en känsla för miljö, vara flexibel, tänka kreativt och vara bra med människor. Du ser till att restaurangen nyttjas effektivt och att lokalens styrkor framhävs på bästa sätt.

Arbetstid 70 – 100 % kväll, vardagar och helger, kollektivavtal.

Mer info: http://moriskapaviljongen.se/2017/08/21/moriskan-soker-hovmastare/

Oavsett tjänst kommer du att jobba med ett ungt och roligt team, på en fantastisk geografisk plats och med en av stans bästa kockar! Sök redan IDAG, Vi längtar efter DIG :)