Webbhostr korar Sveriges trevligaste support 2009

Efter en kort nomineringsrunda så har 14 företag lyckats ta sig in på Webbhostr's första tävling som den här gången korar Sveriges trevligaste support för webbhotell. Det är en rad kända och mindre kända namn som slåss om den åtråvärda titeln i år.

En rolig idé och ett skolprojekt på Högskolan Dalarna har lett fram till ett ambitiöst projekt vid namn Webbhostr, som nu alltså ska utse Sveriges trevligaste support för webbhotell 2009 efter en nomineringsrunda på ett välkänt svenskt forum. Totalt är 14 företag nominerad och slåss nu om den åtråvärda titeln.

Förutom prestigen så får vinnaren även 3 månaders gratis annonsering och förtur i arbetsflödet med att sätta upp företagsprofilerna på Webbhostr. Vinnaren får även 1 års Moderationsrättigheter i sitt forum på Webbhostr med tillhörande användargrupp för upp till 5 anställda.

Vinnaren får även den fantastiskt vackra ikonen placerad på sin företagsprofil så att man kan visa upp för världen att företaget har deltagit och vunnit tävlingen om Sveriges trevligaste support för webbhotell 2009.

Senare i höst kommer ytterligare tävlingar från Webbhostr.

• Webbmedia

• support