Lanseringsfest för Oriboo den 12 mars på Ambassadeur i Stockholm

Den 12 mars är det dags för en storslagen lanseringsfest för den svenska spelkonsolen Oriboo. De inbjudna VIP-gästerna kommer att bjudas på show, mat och dryck och spännande aktiviteter. Musikgruppen Timoteij uppträder och Prinsessan Sandra Dahlberg och Prinskörven showar med Oriboo.

”Med Oriboo kan hela familjen spela, dansa och ha kul tillsammans. Vi vill därför fira att Oriboo nu finns på marknaden genom att bjuda in ett exklusivt urval av gäster, både vuxna och barn, till ett personligt möte med denna roliga och charmerande spelkompis”, säger Jin Moen, skaparen av Oriboo och VD för Movinto Fun.

Tid och plats

Lanseringsfesten hålls på Ambassadeur, Kungsgatan 18 i Stockholm, den 12 mars

kl 17:30-19:30.

För mer information och inbjudan till festen, kontakta Kristin Olsson på Subito, 0769-43 00 63 eller kristin.olsson@subito.nu

Om Oriboo och Movinto Fun

Oriboo är ett världsunikt koncept - en bärbar spelprodukt fyllt med kärlek och känsla. Oriboo har designats och utvecklas av Movinto Fun AB i Åre.

Movinto Fun sätter världen i rörelse genom att skapa innovativa produkter som får människor att röra på sig och ha kul.

www.oriboo.com - www.facebook.com/oriboo

Sandra Jonsson, 0736 42 52 33, sandra@movintofun.com,