Nu är Oriboo här - på TV!

Movinto Fun - det svenska företaget bakom den levande spelkompisen Oriboo - storsatsar och lanserar idag sin första reklamfilm på TV-kanalen Nickelodeon.

Hoppa, snurra, dansa. Med Oriboo kan du inte sitta still! Spela och tävla tillsammans, och ladda ner nya favoritspel på oriboo.com. Oriboo får barnen att röra på sig och ha kul, vilket tydligt visas i den glada filmen.

- I somras turnerade Oriboo tillsammans med Nickelodeon och tusentals barn över hela Sverige fick möjlighet att träffa och spela med Oriboo. Nu får ännu fler förväntansfulla barn möjlighet att glädjas åt denna fantastiska och unika produkt. Föräldrarna kommer att bli överraskade över hur lätt det är att få barnen att röra på sig, bara för att Oriboo är så kul, säger Jin Moen, Movinto Funs VD och ler.

Se oriboos reklamfilm här.

Om Nickelodeon
www.nickelodeon.com
www.nickelodeon.se/nickelodeondagen

Presskontakt Sandra Jonsson, 0736 42 52 33, sandra@movintofun.com

• Spel, lotteri

• rörelse
  • #dans
  • #reklam
  • #tv
  • #nickelodeon
  • #spelkonsol
  • #spel
  • #oriboo

Movinto Fun sätter världen i rörelse genom att skapa innovativa produkter som får människor att röra på sig och ha kul. Oriboo är bolagets första produkt och ett världsunikt koncept - en bärbar spelprodukt fyllt med kärlek och känsla.

Sandra Jonsson

Presskontakt PR, event och marknadsansvarig +46-736 42 52 33