Träffa MRF på Automässan 15-18 januari

Automässan 15-18 januari i Göteborg, branschmässa för motorbranschens servicemarknad, sätter rekord både sett till utställare och utställningsyta.

Som branschorganisation för hela motorbranschen och officiell samarbetspartner genomför Motorbranschens Riksförbund, MRF, ett antal aktiviteter under Automässan – egen monter, B03:39, svarar för branschseminarier om framtidens servicemarknad samt arrangerar en tävling för mässbesökarna.

Henric Widén på MRF:s Förlag är ansvarig för MRF:s operativa deltagande som utställare under Automässan. Han berättar att MRF har en monter på 21 kvadratmeter som bas. I denna kan medlemsföretagen och presumtiva medlemsföretag möta kansliets personal. Varmkorv och dryck kommer att serveras och mässtävling med fina priser att arrangeras.

– Förstapris är en resa för två till vårens bilsalong i Genève, berättar Henric samtidigt som hälsar alla välkomna till MRF:s monter.