Muli Collection Store x Foodora

Muli Collection Store x Foodora

Muli Collection Store, beläget på Hamngatan 11 i Stockholm, är glada att meddela sitt samarbete med Foodora. Kunden kan nu beställa sin favoritprodukt från Muli Collection Store genom Foodora-appen eller webbplatsen och få paketet direkt till sin dörr.

"Vi är glada att nu, med bekvämligheten av Foodoras leveranstjänst, kunna erbjuda våra kunder över hela Stockholm stad, en snabb leverans av våra smycken och få det levererat inom 30 minuter direkt till dörren" säger Izabella, costumer sucess manager & e-commerce coordinator.

Med Foodoras användarvänliga plattform kan kunder utforska Muli Collections smyckeskollektioner, välja sina önskade produkter och enkelt lägga beställningar. Oavsett om man handlar till sig själv eller letar efter den perfekta presenten till någon, så kan man skapa beställningen genom Foodora för en snabb och effektiv shoppingupplevelse.