Ulrika Lindström Oskarsson, vd MUM Group

MUM i Vd-tidningen: Konsten att skapa ett värderingsstyrt konsultbolag

Vi på MUM jobbar målmedvetet med en intern kultur präglad av viljan att utvecklas tillsammans. Våra värderingar är fundamentet som håller ihop människorna och verksamheten. Det skapar både ökad trivsel hos medarbetarna och ett starkare erbjudande till kunderna.

I Vd-tidningen intervjuas MUM Groups vd Ulrika Lindström Oskarsson om konsten att skapa ett framgångsrikt konsultbolag som är värderingsstyrt på riktigt.

"När vi växer som företag är vår etablerade kultur och värdegrund det som säkerställer att vi aldrig tappar bort oss på resan", berättar Ulrika Lindström Oskarsson i artikeln.

MUM:s kärnvärden symboliserar av tre djur – den lagspelande myran, den listiga räven och den trygga björnen. Tillsammans representerar de en kombination av egenskaper som MUM-konsulterna lever och andas.

Läs hela artikeln här: