Gå direkt till innehåll
Firar digitalt (såklart) att MUM återigen blivit utnämnt till ett Great place to work!

MUM = ett great place to work för fjärde året i rad

För fjärde året i rad har MUM blivit certifierat som ett Great place to work. Trots ett år fullt av utmaningar har MUM på ett imponerande sätt lyckats förbättra sig i alla kategorier.

Det är med stor tacksamhet som vi på MUM för fjärde året i rad tar emot utmärkelsen Great place to work. Trots ett mycket speciellt år lyckades vi dessutom förbättra oss i alla kategorier från Kamratskap till Respekt.

Trygga, nöjda och stolta medarbetare är en grundförutsättning för att vi ska kunna fortsätta bygga ett starkt erbjudande och skapa bestående affärsvärde för våra kunder.

”Att bli certifierad som ett Great place to work känns särskilt glädjande och imponerande i år med tanke på hur tuff konsultmarknaden varit under pandemiåret 2020”, kommenterar Mikael Lundstedt, en av MUM:s grundare, och fortsätter:

”Vi kan konstatera att vårt hårda arbete med att lägga mycket energi på att hålla ihop vår gemenskap och stötta varandra har gett resultat. Vi har lyckats med konststycket att både utveckla affären och det sociala, trots att vi som många andra varit tvungna att göra det på distans”.

Great place to work är en kvalitetsutmärkelse som delas ut till de bästa arbetsplatserna i mer än 50 länder. Det är världens största arbetsplatsstudie. Svenska företag som är certifierade som ett Great place to work har lägre personalomsättning, lägre sjukfrånvaro och högre vinstmarginal än det genomsnittliga svenska företaget.

Ulrika L Oskarsson

Presskontakt VD MUM Group AB MUM Group

Vi framtidssäkrar Nordens främsta företag

I MUM har vi samlat erfarna och professionella konsulter som vägleder genom förändringsarbeten, affärsutveckling och designprocesser. MUM föddes ur en önskan att inte vara som alla andra i branschen. Sedan starten 2014 har vår drivkraft varit att bygga en kultur där vi trivs och utvecklas tillsammans, och skapar ett starkt erbjudande till våra kunder. I koncernen MUM Group ingår dotterbolagen Consulting, Digital Technology, Compliance och Experience.

MUM Group AB
Eastmansvägen 19