Vi söker utvecklare med konsulterfarenhet

Vi söker utvecklare med konsulterfarenhet

Är du en nyfiken och driven utvecklare med erfarenhet av agil utveckling? Tror du på en stark, intern företagskultur och vill vara med och utveckla vår konsultverksamhet? Då kanske du är en MUM:are utan att veta om det.

Vi på MUM Digital Technology söker dig som brinner för mjukvaruutveckling i moderna miljöer. Du är en hängiven, driven utvecklare med intresse för DevOps, molntjänster och CI/CD. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp och vill utvecklas tillsammans. Vi är ett bolag med ärliga, energifulla och drivna konsulter som alla delar ett grundmurat intresse av teknik och att ständigt vilja utvecklas.

Erfarenhet och kompetens

Vi söker dig som:

• Behärskar C# (.NET) eller java (JavaEE/SE).
  • Har erfarenhet av utveckling av molntjänster (AWS eller Azure).
  • Har erfarenhet av testdriven utveckling.
  • Har minst tre års yrkeserfarenhet, gärna som konsult.
  • Har en relevant akademisk utbildning.

Dina egenskaper och drivkrafter

För att trivas på MUM och lyckas som konsult ute hos våra kunder tror vi att du:

• Brinner för att skapa bestående resultat som gör skillnad.
  • Har lätt för att anpassa dig till olika företagskulturer och förutsättningar samtidigt som du vågar utmana konventioner.
  • Är lyhörd, ödmjuk och prestigelös.
  • Gillar att skratta tillsammans.
  • Värdesätter en tydlig värdegrund och har ett starkt driv att utveckla både dig själv och dina konsultkollegor.

Välkommen till gemenskapen kring MUM:s köksbord

I MUM Digital Technology ingår du i ett gäng erfarna konsulter som alla drivs av en genuin önskan av att våga vara annorlunda och leverera affärsvärde på riktigt. Tillsammans utvecklar vi både vårt konsultföretag, våra tjänster och oss själva. Detta gör vi gärna vid MUM:s köksbord som står mitt på kontoret. Här värdesätter vi känslan av att komma hem, att få vara sig själv bland vänner och kunna diskutera intressanta frågor med likasinnade.

Vi erbjuder en uppskattad, flexibel lönemodell där du har stor valfrihet samtidigt som du ingår i en gemenskap där vi stöttar varandra i att både utvecklas och hitta givande uppdrag. Här kan du läsa mer om oss och vad vi erbjuder.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att skicka in formuläret längst ned på sidan Välkommen till ett annorlunda konsultbolag.

Vi strävar efter jämställdhet och mångfald och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter.

Frågor?

Kontakta Joakim Ohlsson, vd MUM Digital Technology:
joakim.ohlsson@mumgroup.se076-834 33 01