MUM Group gasellföretag 2020

MUM Group utnämnt till gasellföretag för andra året i rad

För andra året i rad kan vi på MUM Group stolt titulera oss gasellföretag. Återigen har vi blivit utsedda av Dagens industri som ett av de snabbast växande företagen i Sverige.

”Gasellutmärkelsen 2020 tar vi tacksamt emot som ett kvitto på att vi har lyckats med att utveckla våra kundrelationer och bredda vårt erbjudande - inte minst genom etableringen av MUM Consultings två nya systerbolag MUM Compliance och MUM Digital Technology”, säger Ulrika Lindström Oskarsson, vd för MUM Group, och fortsätter:

”För oss är det helt avgörande att tillväxten inte sker på bekostnad av våra gemensamma värderingar inom företaget. Vi lägger därför mycket energi på att hela tiden utveckla vår värdegrund och starka företagskultur.”

Året 2020 blev inte som någon av oss hade trott. När vi nu blickar tillbaka kan vi konstatera att det har varit än mer viktigt att lyckas stå stadigt på marken. Tack vare vår stabila grund känner vi oss rustade för kommande år.

Vi på MUM Group ser vi fram emot att fortsätta utveckla våra tre bolag MUM Consulting, MUM Compliance och MUM Digital Technology med fokus på att skapa affärsnytta för våra kunder och attrahera nya medarbetare.

MUM Group är ett konsultföretag som föddes ur en önskan att vara annorlunda i branschen. En hög nivå av professionalism kombinerat med en mjuk och vänlig företagskultur har varit framgångsfaktorn för verksamheten sedan starten 2014. Bolaget grundades av vd Ulrika Lindström Oskarsson och Mikael Lundstedt och omsatte cirka 49 miljoner 2019. I koncernen MUM Group ingår systerbolagen MUM Consulting, MUM Digital Technology och MUM Compliance, som utvecklar lösningar i skärningspunkten mellan IT, verksamhet och organisation