Nu kan du hyra drömväskan!

Snart drar vårens festligheter igång! Och otaliga är de kvinnor som vill bära den hetaste märkesväskan till sin festklänning. Men hur många kan och vill spendera en förmögenhet på något som de kanske bara kommer att använda ett fåtal gånger? Nu kommer lösningen med det nylanserade bolaget MyDresscode! Varför köpa när du kan hyra?

MyDresscode.se är tjänsten som ger fler tillgång till de populäraste märkesväskorna utan att det behöver kosta skjortan. Varför äga något dyrt som knappt används mer än vid enstaka tillfällen?

Att hyra väskor har slagit stort internationellt och nu hakar företaget Mydresscode på trenden. Tjänsten är enkel att använda, det är bara att gå in på www.mydresscode.se och klicka hem drömväskan till vårens fester och event. Och samtidigt ta vara på möjligheten att börja konsumera mer hållbart!

Företaget Mydresscode, som startades av entreprenörerna Louise Tomassino och Christina Lindberg 2017, har rönt stor uppmärksamhet i både affärs- och modepress. Tjänsten fyller ett behov hos många kvinnor och ger fler tillgång till lyxsegmentet märkesväskor. Tjänsten bidrar också till ett hållbarare samhälle.

• Skåne

MyDresscode är en enkel och smidig hemsida där du hyr designerväskor. MyDresscode passar dig som vill hyra något till speciella tillfällen eller helt enkelt vill unna dig lite lyx i vardagen. Konceptet passar även den miljömedvetna shopparen som agerar för att skapa ett hållbart mode. Med MyDresscode kan du både spara pengar och hjälpa miljön.

Louise Tomassino

Presskontakt Founder