mySafety Försäkringar i samarbete med Husbilsklubben

mySafety Försäkringar i samarbete med Husbilsklubben

mySafety Försäkringar har inlett ett samarbete med Husbilsklubben som är Sveriges största förening för husbilsintresserade. Det innebär att deras medlemmar får ta del av erbjudanden från både mySafety och dotterbolaget SBM Försäkring.

mySafety är Nordens ledande aktör inom bedrägeri- och ID-skydd, men förmedlar även specialförsäkringar som exempelvis, självrisk-, näthat-, och ekonomiska trygghetsförsäkringar. I koncernen ingår även dotterbolaget SBM Försäkring som erbjuder trygghetslösningar för bil- och fordonsägare.

Lagom till att säsongen startar får nu Husbilsklubbens över 15 000 medlemmar ta del av en gåva från mySafety Försäkringar i form av en nyckelbricka. Under våren och sommaren följs det därefter av fler förmånliga erbjudanden på försäkringar och produkter från både mySafety och SBM som är relevanta för husbilsägare.

- Husbilsklubben är ett forum för tusentals blivande, nya och erfarna husbilsägare som alla delar samma intresse. Det känns väldigt roligt att tillsammans med mySafety nu kunna ge dem flera fördelaktiga erbjudanden som ger mervärde till medlemskapet, säger Leif Edström, ordförande i Husbilsklubben.

mySafetys nyckelbricka har ett unikt ID-nummer och ger hittelön till upphittaren vilket ökar chanserna till återlämning

- Mycket talar för att svenskarna kommer att hemestra även denna sommar och det innebär att intresset för husbilar kommer att vara stort i år igen. Vi är därför glada över att kunna ge extra trygghet till både gamla och nya medlemmar i Husbilsklubben, säger Carl Henric Holmberg, Sverigechef mySafety Försäkringar.

mySafety Försäkringar har sedan 20 år utmanat försäkringsbranschen med innovativa lösningar för såväl nya som gamla problem och brott. Vi är ledande inom ID-skyddsförsäkring samt andra trygghetstjänster som förenklar i vardagen. Genom partners och våra egna kanaler erbjuder vi försäkringar till privatpersoner och företag i Norden. mySafety finns till för dig alla dagar, dygnet runt.

mySafety Försäkringar är en del av mySafety Group. För mer information, vänligen besök www.mysafety.se