Fredagsmys med gott samvete!

MySnaxbox är den nya prenumerationstjänsten som levererar handplockat snacks & godis med schyssta råvaror – lagom till fredagsmyset.

MySnaxbox är fyllda med godis, salta snacks, lakrits och choklad utan tvivelaktigt innehåll. Företaget vill gynna mindre producenter som har lagt ner själ och hjärta i sina produkter och som främst använder hållbara råvaror. Eftersom MySnaxbox vill erbjuda alla något att mumsa på till helgen finns boxen i fyra olika varianter; Snaxboxen; Veganboxen; Chokladboxen och Lakritsboxen. Företaget siktar dock på att utveckla sitt redan breda sortiment på sikt. Utbudet i boxarna varierar från gång till gång och därför är ingen box den andra lik. Allt för att bygga upp spänningen inför helgen och fredagsmyset. Förhoppningen är att vara något som hela familjen kan samlas kring och njuta av med gott samvete.

-Vi ser ett behov av att vilja välja mer hållbara produkter. Samtidigt vill inte människor lägga ner för mycket av sin dyrbara tid på att springa runt mellan olika butiker och köa för att handla dem, säger Sofia Gottheil som är en av medgrundarna.

MySnaxbox är därmed först ut i Sverige med att erbjuda prenumerationer på fredagsmysboxar.

Det går att prenumerera på boxarna allt från en gång i veckan till en gång i månaden och de levereras i hela Sverige.

Alla som beställer innan 27/11 får 10% rabatt på sin första box.