Naes & Friends växlar upp med en Digital Content Creator

Naes & Friends växer ytterligare och rekryterar Joakim Carlström i rollen som Digital Content Creator. Hans kreativa och formsäkra kompetens är ett mycket efterlängtat tillskott till Naes & Friends.

Annelie Näs, Grundare och Growth Marketer, om nyförvärvet:

– Vi är otroligt glada att Joakim väljer att börja hos Naes & Friends. Joakim är antagligen den mest kreativa person jag någonsin träffat. Han har en bred kompetens inom innehållsskapande och grafisk design i alla dess former. Dessutom har han erfarenhet av att implementera och sköta all form av Social Media Marketing. Det gör honom till det perfekta komplementet till vårt datadrivna team.

Joakim har under flera år kombinerat sitt stora intresse för innehållsskapande med sin passion för mat och dryck. Han kommer närmast från en restaurangkoncern i Stockholm, där han arbetade som Content Design Manager. Dessförinnan har han frilansat som både fotograf och designer runt om i Norden. Nu tar han nästa kliv i karriären och börjar som Digital Content Creator på Naes & Friends, där hans kreativa och formsäkra kunskaper är ett efterlängtat tillskott.

Berätta om din nya tjänst, Joakim!

– Som Digital Content Creator får jag göra det jag älskar allra mest, nämligen att hjälpa företag att förverkliga sina visioner och nå ut med sitt budskap på ett kreativt sätt. Det gör jag genom att designa och skapa visuellt innehåll i form av grafisk design, foto, animering och film.

Vad lockade dig till Naes & Friends?

– Efter att ha arbetat både inhouse och som frilans var jag nyfiken på att jobba mot flera kunder i olika branscher. Tjänsten kändes som en varierande och lärorik utmaning där jag får jobba mer digitalt. Dessutom verkade teamet vara ett sammansvetsat gäng som har kul ihop! Därför föll valet naturligt på Naes & Friends.

• PR, kommunikation

• digital markting
  • sociala medier
  • kreatör
  • growth
  • rekrytering
  • social media
  • foto
  • animation
  • fotograf
  • grafisk design
  • content
  • innehåll
  • digital content
  • growth marketing
  • digital content creator

• Stockholm

Naes & Friends hjälper dig att växa på nätet. Vi hjälper ditt företag att utveckla och effektivisera era digitala kanaler. Vi tror på långsiktighet i våra samarbeten, därför är vi måna om att bygga goda relationer med våra kunder.

Annelie Näs

Founder & CEO +46706200336