Nyhet -

Nail Democracy är nominerade till årets bästa och mest spännande retail koncept!

Nu är det klart att Nail Democracy är en av sju nominerade till årets bästa och mest spännande retail koncept. Arrangörerna bakom "NCSC Awards" är Nordic Council of Shopping Centers (NCSC). En intresseorganisation för shopping centers i Norden.

Nail Democracy är nominerad tillsammans med en rad nytänkande företag som Arkivet, Ïeye, Racqet, Beyond Us, Pando by Panduro och Åhlens City, Göteborg. Ett starkt startfält där Nail Democracy är en av två tjänsteföretag.

"Att Nail Democracy är nominerade är ett kvitto på att vi har lyckats skapa en helt ny form av nagelkedja. Allt ifrån inredningen som prisbelönta Stylt har tagit fram till bemötande och kvalité i allt vi gör. Vi är mer än naglar, det ska vara en helhetsupplevelse att komma till oss" säger Nail Democracys VD Silvia Adlesic Holmgren.

NCSC Awards är en årlig tävling som hyllar branschens mest framgångsrika, innovativa och kreativa insatser. Först utses nationella vinnare i varje nordiskt land som därefter möts i en Nordisk final. Årets tävlingskategorier är Best Shopping Center, Best Innovation, Best Marketing Campaign och Best Retail Concept. Vinnarna koras den 7 april under en galamiddag på Blique by Nobis i Stockholm.

-------------------------------------------------

Kort om Nail Democracy:

Nail Democracy är en kedja av nagelsalonger som utmanar nagelbranschen. Schyssta arbetsvillkor, medvetna produkt- och materialval och hög kreativ nivå i både hantverk och salongsmiljöer är nyckelfaktorer för kedjan som ska utmana den växande nagelbranschen.

Kedjan öppnade sin första salong i maj 2021 och grundades av Silvia Adlesic, Joakim Nilsson och Frida Selkirk.