Så tycker kunden om Sveriges största barnpassningsföretag

Under april månad genomförde Nannynu! för andra året i rad sin stora kundundersökning, ett resultat som glädjande var något bättre än tidigare års kundnöjdhet. 2014 skulle 99,2% rekommendera Nannynu! vidare till vänner och bekanta.

Detta år deltog 367 av 830 kunder. Lina Westerlund, kundansvarig på Nannynu!, uttalar sig om undersökningen:

- Att få en inblick i hur våra kunder upplever oss är väldigt viktigt för oss för att kunna utvecklas och för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vi vill fånga upp såväl vad som fungerar bra som vad som kan förbättras. Det är roligt att kunna jämföra årets resultat med föregående år. Det vi kan se är att det är i överlag samma resultat som förra året vilket är roligt då vi i år fått 73 fler svar. Genomgående är det en större andel procent som svarat 5 (instämmer helt) istället för 4, vilket är en rolig utveckling vi är glada över.

2015 kommer Nannynu! återigen skicka ut en ny kundnöjdhetsundersökning.

Lina Westerlund fortsätter; "Vi är mycket stolta över att 99,2 % av kunderna som deltog gärna rekommenderar oss till vänner och bekanta. Nedan följer en sammanfattning av resultatet, i frågorna avser Nannynu! personalen på kontoret."