Tillsammans kan vi få fram hela sanningen.

Ny kanal för information som berör assistansersättningens efterskottsbetalning.

Digital Informationskanal för assistansersättningens efterskottsbetalning med fler perspektiv

Som ett led i att för allmänheten ge bättre och tydligare information har nu NÄRA AB personlig assistans skapat en digital kanal för bred information som rör efterskottsbetalning.

Tanken med blogg/hemsidan är att den ska vara tunnare från början men att allmänheten genom sin breda kunskap ska hjälpa mig bygga på innehållet säger Roy Jeppsson marknadschef på NÄRA AB - personlig assistans. den kommer inte bara innehålla ren information om jag får välja utan även andras perspektiv.

Jag ser att en diskussion genom fakta och perspektiv behövs och nu har vi skapat ett forum där man kan ge sina tankar fortsätter han. Du hittar kanalen här: www.efterskottsbetalning.se

NÄRA bedriver personlig assistans enligt LSS-reformens intentioner som främst är valfrihet, självbestämmande, delaktighet, integritet och kontinuitet. NÄRA är ett värdegrundsbaserat assistansbolag och arbetet med vårt systematiska kvalitetsarbete pågår dagligen.

Tillsammans med kunden vill vi utveckla ett långsiktigt och engagerat samarbete byggt på öppenhet, förtroende och insatser av rätt kvalitet. NÄRAs förhållningssätt symboliseras med en våg där det ska finnas en balans mellan olika behov. NÄRA finns i mitten för att skapa ett samförstånd mellan kunder och assistenter.

www.nara.nu

NÄRA på Twitter
NÄRA på facebook
NÄRA på Instagram