Helt Ny Dryck Ska Ge Gamers Fokus Utan Energidippar

NAU Snse™ är här – drycken som optimerar dig och ditt spelande!

Under oktober månad lanserar svenska NAU en helt ny dryck anpassad för esportare. Företaget grundades 2017 med målet att lansera produkter anpassade för den snabbväxande esportmarknaden. Länge har professionella spelare, hobbyister och entusiaster endast haft tillgång till produkter anpassade för andra sporter, såsom extremsporter och fysiskt ansträngande aktiviteter. Av just denna anledning skapades NAU Snse™ – den första drycken för ökad kognitiv förmåga, direkt anpassad för esporten.

I NAUs första produkt Snse™används aktiva ingredienser såsom citronmeliss, L-theanin, Cognivia (innehållande en kombination av spansk- och trädsgårdssalvia), samt en vitamin och mineralboost för minskad trötthet. Receptet är designat för att ge användaren mental fokus och uthållighet utan krascher.

Tillsammans med forskare har bolaget valt att ta bort de ingredienser som riskerar att ge användaren en energi- och fokusdipp när effekten avtar. Därför är Snse™ fri från koffein och koffeinkrascher. Drycken kommer initialt i en smak, Citronmeliss & Fläder.

”Vi täpper igen det tomrum som existerar på marknaden genom att erbjuda en dryck som motsätter sig de traditionella energidrycker som finns idag. Istället för att ge en gamer energi, erbjuder vi mental fokus och uthållighet”

Linus Olsson, VD på NAU Drinks

Just nu pågår en tävling för alla som vill vara först med att testa NAU och samla på sig rabatter och gratisprodukter inför lanseringen. Genom att registrera sig och bjuda in vänner har man möjlighet att vinna upp till en årsförbrukning av gratis Snse™.

Läs mer om tävlingen och produkten på https://launch.naudrinks.com/.

För information, prover eller högupplösta bilder kontakta Rebwar Kaderi, PR-ansvarig / rebwar@naudrinks.com.

• Computer games

• gaming
  • nootropics
  • functional beverages