CDON.COM lanserar nya tjänsten CDON+

CDON.COM lanserar nya tjänsten CDON+

CDON.COM lanserade nyligen tjänsten CDON+, ett medlemskap som ger kunden fördelar som fri frakt vid köp över 100 kr, återbäring på alla köp, förtur hos kundservice och unika rabatterbjudanden. Medlemskapet tecknas på årsbasis och erbjuds under en period till introduktionspriset 199 kr.

Christian Eriksson, VD för CDON.COM, kommenterar: ”Med CDON+ kan vi belöna våra mest trogna och aktiva kunder genom bra erbjudanden och ökad service. Vi hoppas även att vår nya tjänst ska  ge kunderna incitament att handla från våra nya segment, såsom exempelvis sport, outdoor och mode. Med ett utbud på över 13 miljoner fraktfria produkter och andra förmåner anser vi att CDON+ är en väldigt stark och konkurrenskraftig tjänst. Bemötandet från kunder har hittills varit över förväntan vilket känns kul.”

Som medlem i CDON+ får kunden automatiskt fri frakt på en order över 100 kr när denne loggar in. Varje köp ger återbäring på mellan 1% och 3% av köpbeloppet beroende på vilka produkter som köpts. Återbäringen betalas ut i form av ett presentkort efter att medlemskapet har löpt ut eller förnyats. Som medlem i CDON+ får kunden även flera unika rabatterbjudanden skickade till sin e-mailadress. Förutom starka och exklusiva erbjudanden till de kunder som väljer att nyttja CDON+ ger medlemskapet dessutom förtur hos kundservice, vilket innebär att dessa kunders ärenden prioriteras.

Mer information om CDON+ finns på http://cdon.se/cdon-plus/.

CDON Group är Nordens ledande e-handelskoncern. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara marknadsledande på e-handel inom Underhållning (CDON.COM, Lekmer.com), Mode (Nelly.com, Members.com), Sport & Hälsa (Gymgrossisten.com, Bodystore.com, Milebreaker.com) och Hem & Trädgård (Tretti.com och Rum21.com). CDON Group är noterad på NASDAQ OMX Stockholm under kortnamnet CDON.