Anmälan till årsstämma

Aktieägare som vill deltaga vid årsstämman skall dels vara införd i den av VPC förda aktieboken senast lördagen den 23 augusti 2008, dels anmäla sin intention att deltaga vid stämman, under adress NetOnNet AB, att: Annica Larsson, Bockasjögatan 12, 504 30 BORÅS, per e-post annica.larsson@netonnet.com, telefon 033-488 400 eller fax 033-488 420. Anmälan skall vara bolaget tillhanda senast måndagen den 25 augusti klockan 16:00 och bör ske med denna anmälningsblankett.

Nedan angiven aktieägare anmäler sig till NetOnNet AB: s årsstämma fredagen den 29 augusti
2008 klockan 14:00, i bolaget lokaler på Bockasjögatan 12 i Borås.

Information kring anmälan
Aktieägare som vill deltaga vid årsstämman skall dels vara införd i den av VPC AB förda aktieboken senast lördagen den 23 augusti 2008, dels ha anmält sin avsikt att deltaga i årsstämman senast klockan 16:00 måndagen den 25 augusti 2008.

Eftersom avstämningsdag är en lördag, måste aktieägare vara införd i aktieboken senast fredagen
den 22 augusti 2008.

I de fall aktieägare avser att företrädas av ombud skall fullmakt och övriga behörighetshandlingar skickas till bolaget i samband med anmälan. Aktieägare som låtit förvaltarregistrera sina aktier genom banks notariatavdelning eller hos enskild fondhandlare, måste tillfälligt registrera aktierna i eget namn. Den som önskar sådan omregistrering, måste underrätta sin förvaltare om detta i god tid och senast fredagen den 22 augusti 2008 för att säkra registrering per den 23 augusti, då detta är en lördag och aktiehandel är stängd. Anmälan skickas till Via brev, NetOnNet AB, att: Annica Larsson, Bockasjögatan 12, 504 30 BORÅS

Per e-post, annica.larsson@netonnet.com (ej juridiska personer eller fullmakt)