NetOnNet förlänger ordertiden för expressleveranser till kl 22.

NetOnNet förlänger ordertiden för expressleveranser

Nu förlänger hemelektronikaktören NetOnNet stopptiden på expressleveranser till kl. 22:00. Det innebär att kunder kan lägga orders så sent som kl. 22:00 på kvällen och ändå få ombudsleveranser redan nästföljande vardag.*

NetOnNet har sen starten 1999 alltid eftersträvat att vara i framkant. 2001 öppnades NetOnNets första Lagershop där kunder fick stifta bekantskap med NetOnNets unika självbetjäningskoncept. Expresserbjudandet är likt NetOnNets uppskattade självbetjäningskoncept unikt i branschen. Med den förlängda stopptiden kan NetOnNet leverera beställningar som lagts under helgen, ända fram till 22:00 på söndagar, under måndagen. Något som är perfekt för den som föredrar digital helgshopping.

– Vi strävar alltid efter att tillgodose våra kunders önskemål och kan nu nå cirka 92 procent av Sveriges befolkning inom 12-24 timmar från beställning. Vi är stolta över vårt erbjudande och lovar att fortsätta utveckla leveranserbjudandet för våra kunder, säger Stefan Svensson, logistikdirektör Netonnet Group.

– Effektiv logistik har alltid varit ett viktigt område inom detaljhandel, inte minst för oss som arbetar inom hemelektronik. Snabbare leveranser ligger högt på kundernas önskelista och vi pressar oss till det yttersta för att kunna ge våra kunder ett mervärde och det dom efterfrågar, säger Susanne Ehnbåge, vd Netonnet Group.

* För leveranser norr om postnummerområde 82 (Östersundsregionen), samt öar utan broförbindelse, är leveranstiden två dagar.

För ytterligare information, vänligen kontakta:Nora Ay, PR- och kommunikationschef, Netonnet Group
E-post: nora.ay@netonnetgroup.com, Telefon: +46 704-500205