BE MORE TULLAMORE

Nya kläder för Sveriges mest sålda irländska whiskey - Tullamore D.E.W. presenterar ny förpackning

Efter en turbulent tid med brand i glasfabriken förra året är Nigab nu stolta över att äntligen presentera den nya flaskan för Tullamore D.E.W., Sveriges mest sålda irländska whiskey.

Tullamore D.E.W. har alltid varit känd för sin högkvalitativa smak och sofistikerade karaktär. Den nya flaskan speglar detta, med en design som är lika inbjudande och inspirerande som den whiskey den innehåller.

Vi är oerhört glada över att äntligen kunna presentera den nya flaskan för Tullamore D.E.W., säger Alma Kasumovic, Brand Manager. Jag tycker nya flaskan verkligen speglar den passion och kunskap som går in i varje droppe av vår whiskey. Tullamore D.E.W. fortsätter att vara en favorit bland svenska whiskeyälskare, och med den nya flaskan hoppas vi kunna inspirera ännu fler att upptäcka den irländska whiskyns rika smaker.

Vi ser fram emot att fortsätta dela vår passion för kvalitetswhiskey med er, och vi hoppas att ni kommer att älska den nya förpackningen lika mycket som vi gör.