Lowcaly förnyar sitt fruktdryckssortiment med nyheten Pink Lemonade

Lowcaly förnyar sitt fruktdryckssortiment med nyheten Pink Lemonade

NJIE, det innovationsdrivna företaget inom functional foods som erbjuder marknadens godaste produkter inom hälsa lanserar nu en ytterligare smak under varumärket Lowcaly: Pink Lemonade.

Med en god balans mellan söt lemonad och syrliga, solmogna citroner är Pink Lemonade perfekt för alla tillfällen och för tankarna till soligare breddgrader. Dessutom är den sockerfri och vitaminberikad precis som alla andra fruktdrycker under Lowcaly-varumärket.

"Vi på NJIE strävar alltid efter att skapa värde för våra kunder genom att erbjuda hälsosmarta och goda alternativ som passar deras behov," säger Petra Stevander, produktchef Lowcaly. "Pink Lemonade är ett välkommet tillskott till vårt redan breda fruktdryckssortiment och vi hoppas att den kommer att bli en ny favorit hos konsumenterna."

Nyheten kompletterar Lowcalys befintliga fruktdrycker i smakerna Mango, Strawberry, Raspberry, Passion Fruit och Pear och finns tillgänglig för köp i dagligvaruhandeln från och med vecka 7.

Lowcaly lanserades våren 2022 och har sedan dess tagits emot mycket väl både nationellt och internationellt. "Vårt fokus har alltid varit att ta fram hälsosmarta produkter utan att kompromissa med smaken," avslutar Petra.

Njut av en ny smakupplevelse och låt Lowcaly bli din goda vana, varje dag!

För ytterligare information eller förfrågningar, vänligen kontakta:

Petra Stevander, Product Manager Lowcaly, petra.stevander@njie.com

Anna Tichy, Brand Manager Lowcaly, anna.tichy@njie.com