Smooth Brownie, ProPuds nya proteinbar I smoothsegmentet.

Smooth News - ProPud utökar sitt proteinbarssortiment med en ny smoothbar.

ProPud fortsätter att utveckla sitt sortiment av proteinrika godsaker med den senaste proteinbarstillskottet i smoothfamiljen, Smooth Brownie. Efter framgången med Smooth Caramel, välkomnas nu ytterligare ett tillskott till sortimentet.

Med 18 gram protein och inget tillsatt socker, utgör Smooth Brownie det optimala valet för kunder som prioriterar både smak och hälsa. Denna proteinbar är noggrant utformad för att tillfredsställa kundernas chokladbegär med ett generöst lager av len och rik browniekräm, samtidigt som den tillför en proteinboost för att kunna bibehålla styrka och energi på ett enkelt sätt.

Produktchefen Petra Stevander på Njie Foods AB ser fram emot lanseringen och förväntar sig att den nya smaken kommer att bli lika populär bland kunderna som Smooth Caramel. Genom kontinuerlig produktutveckling strävar företaget efter att leverera högkvalitativa produkter som uppmuntrar hälsosamma vanor.