NOA Relaxation på World Class

Funktionsdrycken NOA Relaxation kommer nu att finnas att köpa på World Class i Stockholm. World Class är första gymkedjan att ta in NOA Relaxation i sortimentet men tidigare har man kunnat köpa drycken på många yogastudios mm.

”Vi är stolta och glada över vårt samarbete med World Class. Drycken NOA Relaxation, med aktiva ingredienser som sänker stress och ökar fokus tycker vi har en given plats på ett gym. Före eller efter träning vill man ju dricka ett hälsosamt alternativ utan tillsatt socker eller eller koffein. Publicerad forskning visar att ingredienser i NOA Relaxation kan sänka puls och blodtryck vilket kan vara en fördel när man skall träna.” säger, Nina Gillsvik Marknadschef på NOA Relaxation

Vi ser att NOA Relaxation passar mycket bra in i vårt sortiment, vi har stort fokus på hälsa och vill erbjuda våra kunder bra produkter. Vi ser också att våra värdegrunder stämmer väl överens - vi menar att alla förtjänar ett hälsosamt, lyckligt och produktivt liv. Kroppen är vårt huvudinstrument, men för att må riktigt bra måste det finnas ett samspel mellan kropp, själ och tanke. säger Elisabet Granström, World Class.

För mer information och bilder, kontakta:

Nina Gillsvik, Marknadschef NOA Relaxation

nina.gillsvik@noapotions.se / +46(0)70-558 72 92

• world class
  • relaxationsdryck
  • relaxation
  • noarelaxation
  • fokus
  • funktionsdryck
  • dryck
  • award

NOA Relaxation grundades av Noa Fridmark år 2013 och har sedan dess fått stor uppmärksamhet på marknaden. Bland annat fick drycken utmärkelsen för bästa premiumdryck på världens största dryckestävling, The World Beverage Innovation Awards, i november 2014. Som ett resultat av den senaste forskningen och tusen år långa traditioner innehåller NOA Relaxation aktiva ingredienser som bidrar till minskad stress och ökat fokus. NOA Relaxation finns i tre smaker som alla har inspirerats av den svenska naturen; Fläder & Rabarber, Blåbär & Björksav samt Vildäpple & Krusbär.

World Class grundades av Ulf Bengtsson 1983 och var den första kommersiella träningskedjan i Sverige. Idag är World Class ett omfattande nätverk med ca 35 hälso- och fitnessklubbar i Sverige och Centraleuropa.