2022, time to focus med Nocco Ramonade

2022, time to focus med Nocco Ramonade

Nu har vi ett nytt år framför oss där möjligheterna är oändliga. Vi välkomnar därför NOCCO Ramonade som är det senaste tillskottet i FOCUS-familjen. Med smak av exotisk rambutan, äpple och melon, lanseras den i en elegant och redan ikonisk design. Precis som alla andra NOCCO FOCUS-smaker, är denna berikad med 180 mg koffein, vitaminer, grönt te-extrakt, helt sockerfri och vegansk.

NOCCO Ramonade är en hyllning till de personer som lägger ner det där extra i sitt redan hårda arbete. Oavsett om det är på kontoret, gymmet eller i skolan så är NOCCO Ramonade där för att hjälpa dig att hålla fokus.

I samband med lanseringen av NOCCO Ramonade fortsätter vi förra årets succé – NOCCO SCHOLARSHIP. Ett initiativ för att hjälpa framtidens atleter, kreativa genier och hårt arbetande artister till att förverkliga sina drömmar. Detta med hjälp av ett stipendium för att nå sina mål. Mer info om NOCCO SCHOLARSHIP finns på nocco.se/futureyou från den 10 januari när anmälan öppnar.

NOCCO Ramonade släpps till ambassadörer under de kommande dagarna och kommer att finnas ute i butiker och gym under vecka 2, 2022.

SUCCESS AWAITS, IT’S TIME TO FOCUS!

NOCCO är en välsmakande funktionsdryck framtagen av det svenska hälso- och träningsinriktade företaget No Carbs Company. Vår första produkt lanserades i december 2014 och finns idag på över 40 marknader.