Sommarnyhet från NOCCO – Welcome to the Golden Escape!

Nu lanserar NOCCO ännu ett tillskott i NOCCOs La familia del sol – Golden Grape, med smak av grapefrukt. Golden Grape Del sol lanseras i en väldigt limiterad upplaga och precis som övriga NOCCO innehåller den BCAA (3000mg), koffein, sex olika vitaminer och är helt utan socker.

Sedan NOCCOs sommarsmaker lanserades 2016, har de blivit stora succéer bland många konsumenter. Först ut var NOCCO Tropical följt av Caribbean, Carnival, Miami, Limón Del Sol, Mango Del Sol och förra årets very limited edition, Blood Orange, som det här året återlanserades som en av årets sommarsmaker. Det här året gör NOCCO en favorit i repris, och överraskar med ännu en läskande smak – Golden Grape Del Sol i en väldigt limiterad upplaga.

Limited gold. Unlimited fun in the sun!