Kebne utegym, design Kauppi & Kauppi. Archiproducts Design Award Winner 2017

Kebne utegym vinner nytt pris

Nolas Kebne utegym har vunnit första pris i 2017 års Archiproducts Design Awards, i kategorin utomhusprodukter. Produktdesign Johan & Nina Kauppi.

Kebne, design Kauppi & Kauppi är en en familj aktivitetsmöbler för naturlig träning och fysisk aktivitet i landskap eller stadsrum. Archiproducts design award är det andra priset på kort tid för produktgruppen. Tidigare i höstas erhöll Kebne även German Design Award.

ADA är ett samarbete mellan företag, varumärken och designers, där en internationell jury, utifrån 600 förslag från hela världen korat vinnare med fokus på designkoncept, funktion och användarvänlighet.