INBJUDAN PRESSTRÄFF LOAD UP NORTH TORS 29/8 KL 11.15 NOLIA

Vi inbjuder representanter för media att närvara vid den pressträff som hålls med anledning av att årets Load Up North öppnar. Det är första gången mässan hålls i Umeå.

Träffen sker vid mässans scen i mässhallen, platsen är markerad med en pil (se bilden) torsdag 29/8 kl 11.15.

Medverkar gör bland andra Jonas Dahlberg, vd på Nolia AB.

Deltagande media bjuds på lunch efter pressträffen.

Load Up North är en mötesplats i Norrland med fokus på entreprenadmaskiner, transport, väg och anläggning samt rekrytering. Under namnet Meet Up ingår även en kunskapsdel med för branschen intressanta föreläsare. Vi vänder oss till alla som verkar inom gruvnäringen ovan jord, väg och anläggning samt jord och skog.

Load Up North är den enda mässan i sitt slag norr om Stockholm.

2019 är vi för första gången i Umeå med enormt intresse från branschen.

Tid: Torsdag 29/8 klockan 11.15

Plats: Mässhallens scen, Nolia, Siglanvägen 3, Umeå ((kom gärna till mässan i god tid och ta entrén för förköp och VIP eftersom köerna kan vara långa).

Mobile +46 (0)72 – 236 26 00
erik.safvenberg@nolia.se

Load Up North är Sveriges intressantaste mötesplats för entreprenadmaskiner, transport och rekrytering, jord och skog samt väg och anläggning. Mässan genomförs vartannat år i Norrbotten och vartannat år i Västerbotten. I år hålls den på Nolia i Umeå 29-31 augusti.

Hur du hittar till Nolia ser du på kartan nedan.