Sugen på ny look? Anmäl dig till ”Gör om mig” på Stora Nolia

Är du trött på din frisyr eller din klädstil?

Då har du chansen att prova något nytt.

Till Stora Nolia kommer Hedvig Andér och Åsa Wikström från inslaget ”Gör om mig” i Go´kväll för att piffa och fixa besökarna.

Stora Nolia – Sveriges största besöksmässa – ordnas i Umeå den 6–14 augusti. Tisdagen den 9 augusti kommer Åsa Wikström och Hedvig Andér från inslaget ”Gör om mig” i SVT:s Go´kväll till mässan. På Designscenen kommer de att föreläsa, ge tips och råd samt piffa upp en utvald besökare som tröttnat på sin klädstil och sin frisyr.

– ”Gör om mig” är ett populärt inslag i tv och vi är säkra på att det kommer att uppskattas på mässan, både av den som får en ny stil och av de som tittar på. I bägge fallen får man värdefulla tips, säger Jan-Olof Sandberg, programansvarig på Stora Nolia.

Den som är intresserad av att få en ny look kan anmäla sig till Stora Nolias eget ”Gör om mig” genom att skicka ett mejl till info@nolia.se och berätta om sig själv samt bifoga nytagna bilder, både på ansiktet och hela kroppen. Sista anmälningsdag är 1 augusti och en person väljs ut som vinnare.

– Ta chansen. Det blir en dag att minnas, säger Jan-Olof Sandberg.

Till Stora Nolia kommer en mängd aktuella artister och experter, bland annat Pernilla Wahlgren, Swingfly, Sara Varga, Renhornen, hälsoinspiratören Malin Berghagen, inredaren Lulu Carter och trädgårdsexperten Gunnel Carlson. Av flera av dem får besökarna personliga tips och råd.

För mer information kontakta:

Jan-Olof Sandberg, programansvarig Stora Nolia, 070-674 74 64

Lars Olovson, projektledare Stora Nolia, 070-510 73 58

Margaretha Lundquist, vd Nolia, 070-585 05 48

• Jämtland

Stora Nolia är regionens årliga mötesplats för näringslivet och Sveriges största årliga besöksmässa. Nolia AB, Norrlands största mässarrangör, ägs av Umeå och Piteå kommun.
Mer information om Stora Nolia: www.nolia.se/stora
Mer information om Nolia: www.nolia.se