Dagarna alla i handeln har väntat på. Snart öppnas portarna till Retail TECH, e-Commerce Expo och Mark Tech Expo. Mässgolvet är helt fullbokat och slutsålt.

Som alla ledare och utvecklare inom handeln har väntat och längtat - men snart är det dags! Den 20-21 april 2022 på Kistamässan i Stockholm, arrangeras Retail TECH, e-Commerce Expo och Mark Tech Expo. Tre mässor som tillsammans bidrar till att utveckla, effektivisera och stärka handeln. Det kommer bli ett storslaget event med ett mässgolv packat till bredden - med över 250 utställare. Nu är det helt slutsålt, inte en monterplats kvar.

"Intresset att träffas igen är större än väntat och vi har 1000-tals besökare som förhandsregistrerat sig till mässan. På plats möts besökarna av en gedigen mässa med ett slutsålt mässgolv och över 250 kvalitativa utställare. Här presenteras de senaste innovationerna och tekniken som kommer utveckla och forma framtidens handel," säger Jennifer Björk, projektledare.

Mötesplatsen presenterar förutom mässan en storslagen konferens i absolut världsklass. Här möter besökarna handelns tungviktare, experter och ledande varumärken, från handelns alla hörn. "Vi har en helt otrolig talaruppställning som vi inte ens hade kunnat drömma om," säger Jenny Lans, konferenschef.

Handeln står inför en omfattande transformation med nya strategier, tekniker och metoder. Med digitaliseringens framfart, ny teknik, mängder med plattformar och nya köpbeteenden är utmaningarna för handeln stora och möjligheterna oändliga. Mötesplatsen fokuserar därför på flera innovativa områden, allt från ny teknik och innovation för både den digitala och fysiska kundresan till den senaste marknadsföringstekniken. Här får besökarna insikter och helt nya perspektiv på hur framtidens handel och marknadsföring kommer utvecklas och förändras.

Vill du veta mer?

www.retailexpostockholm.se
    www.ecommerceexpo.se
    www.marktechexpo.se

Kontakta
    Jennifer Björk
    Projektledare Live Expo
    Tel: 46 (0)31 - 788 45 20
    Mail: jb@liveexpo.se.

Mer information finner du på: www.liveexpo.se

Live Expo arrangerar mässor, möten, konferenser och events på den skandinaviska marknaden. Vi matchar människor och företag för att göra affärer, nätverka och inspireras av varandra. Live Expo har startats av Sveriges mest erfarna entreprenörer inom mässor och events, som lanserat över hundra nya mässor varav många idag är ledande inom sina respektive branscher. Med ett fulladdat innehåll inspirerar, utvecklar och uppdaterar vi våra besökare och tar mässmediet till en helt ny nivå.