Retailtechnology&e-Commerexpo2023

Focalpay och Zebra går in som huvudpartners på Retail Technology och E-commerce expo 2023

Nordens ledande mässa inom hela handeln kommer tillbaka! 31 maj och 1 juni -23 öppnar vi återigen upp dörrarna för mötesplatsen Retail Technology & e-Commerce expo på Kistamässan i Stockholm.

Två fullspäckade dagar, 5500 beslutsfattare som besökte mässan och mängder av nya affärskontakter som togs är en bra summering av den första Retail Technology & e-Commerce expo mässan som gick av stapeln tidigare i år. Med över 250 utställare och 800 konferensdeltagare befäste mötesplatsen sin position som Nordens största mötesplats för hela handeln.

Utställarna bokar nu på för fullt för att säkra sin plats i hallen, och vi kan med glädje meddela att både Focalpay AB och Zebra Technologies, som medverkade 2022 som konferenspartners, går in som huvudpartners för mässan 2023.

”Focalpay går med som huvudpartner -23 tack vare det otroliga gensvar vi fick under Retail Technology Show 2022. Där visade vi som nya på marknaden för första gången vår frikopplade kassa som fungerar med alla betallösningar.” – Sven Arnquist, CRO, FocalPay AB

När vi frågade Mattias Lindström, Director Sales, Nordics på ZEBRA TECHNOLOGIES AB vad de ser fram emot när de medverkar som huvudpartners på Retail Technology 2023 svarade han såhär: "Vi såg att hela Retail branschen samlades under ett gemensamt tak under förra året. Den samlingsplatsen med möjligheter till diskussioner som då gavs vill vi uppleva igen."

Retail Technology arrangeras återigen tillsammans med e-Commerce expo som är mötesplatsen där landets alla e-handlare och marknadsförare samlas för att trygga sin framtida försäljning online. De letar nya samarbetspartners, nya tekniker och lösningar som optimerar och effektiviserar deras e-handel och digitala marknadsföring. De båda mötesplatserna kompletterar varandra och ger fler besöksanledningar för besökarna och fler kvalificerade besökare till utställarna.

Läs mer om hur du bokar ditt deltagande HÄR

Eller kontakta ansvarig projektledare Sofie Bergmark på
sb@liveexpo.se för mer information.