Programsläpp för Stockholm Business Expo 21-22 februari 2024

Programsläpp för Stockholm Business Expo 21-22 februari 2024

Premiären av Stockholm Business Expo närmar sig med stormsteg och nu kan vi avslöja de första talarna. Det mest spännande inslaget på Stockholm Business Expo är det imponerande talarschemat, med några av Sveriges mest framstående entreprenörer och företagsledare som kommer att dela med sig av sina värdefulla erfarenheter om hur man skapar lönsamma affärer och driver framgångsrika företag.

Programmet i urval:
✔️ Nuläget på finansieringsmarknaden
✔️ Entreprenörshistorier: Framgångar, misstag och lärdomar
✔️ Employer branding
✔️ Perspektiv på olika avtal och upphandling
✔️ AI: potential
✔️ Exklusivt mingel med Sveriges viktigaste företagare och entreprenörer

Till vår hjälp har vi en talaruppställning med branschens främsta entreprenörer, investerare och experter som guidar dig. Här är några av dem – och fler fylls på löpande:
Joachim Karlsson, VD, Almi Invest
Johanna von Sydow, Grundare & CEO, Equestrian Stockholm
Gabriel Ghavami, CEO och Founder, GoMo Group AB
Christina Nyman, Chefsekonom, Handelsbanken
Alexis Kopylov, grundare och VD, DBT
Anna Felländer, Grundare & VD, anch.AI
Rikard Jermsten, Generaldirektör, Konkurrensverket

Stockholm Business Expo är det ultimata forumet för små, medelstora och nystartade företag som vill växa och utveckla sina verksamheter.

Mötesplatsen är skapad för att fungera som en bro mellan utställare och besökare, syftande till att utrusta, utbilda och inspirera. Programmet är fullspäckat med resurser och insikter som alla entreprenörer och företagsledare behöver för att säkerställa framgång i framtiden. Det är en unik möjlighet att möta några av Sveriges mest framgångsrika entreprenörer och företagsledare.

Oavsett om du överväger att starta ett företag eller redan driver ett företag, kommer du hitta produkter, tjänster, kunskap och inspiration på Stockholm Business Expo. Under dessa två dagar kommer hundratals utställare att presentera de tjänster och produkter som är nödvändiga för att driva eller starta ett framgångsrikt företag på ett effektivt sätt.

Vi inleder det nya året med ett program som kommer att inspirera och ge dig de verktyg och kunskap du behöver för att lyckas som företagsledare eller entreprenör.

Om Stockholm Business Expo
Stockholm Business Expo är en ledande mötesplats som syftar till att stödja tillväxten och utvecklingen av små, medelstora och nystartade företag. Mötesplatsen skapar en miljö där utställare och besökare kan interagera, lära sig och drivas till framgång. Med ett rikt utbud av utställare och en imponerande lista av talare är Stockholm Business Expo det perfekta evenemanget för företagsentusiaster och innovatörer.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Marie Jacobsson
Affärschef