Biancas parfym är redan slutsåld

Biancas parfym är redan slutsåld

Den 15 maj lanserade NordicFeel tillsammans med Bianca Ingrosso parfymen Lei och redan efter tre dagar var doften slutsåld. Parfymen som är en limited edition har redan blivit en succé bland kunderna.

- Vi är jätteglada att intresset för parfymlanseringen har varit så stort! Vi visste att Lei skulle gå åt fort men att det bara skulle ta tre dagar är verkligen en rekordförsäljning! Det är redan många kunder som hyllar Biancas arbete och doften på sociala medier, vilket är väldigt roligt, säger Annie Mourad, Sales and Market Manager på NordicFeel.

Engagemanget i sociala medier är stort bland följarna och hashtagen #leibiancabynordicfeel används frekvent för att visa upp parfymen. NordicFeel fortsätter samarbetet med Bianca under 2018 då fler spännande projekt kommer att dyka upp. Få mer information om vad NordicFeel har planerat med Bianca här.

Kategorier

Som auktoriserad återförsäljare erbjuder NordicFeel ett brett sortiment från både välkända och klassiska varumärken som till exempel Hugo Boss, Redken, Maria Nila och Clarins. I dagsläget finns det cirka 18 000 produkter från mer än 400 varumärken, vilket gör dem till en av nordens största skönhetsbutiker på nätet. NordicFeel har belönats med priset Årets e-handlare av Pricerunner för sjunde året i rad inom kategorin Skönhet.

Alexandra Pavlidou

Eleven, Blush & Nordicfeel - Skin Care and Beauty online

Youty Group är en av Nordens största e-handlare inom skönhet och grundades 2020 genom sammanslagningen av de tre nordiska onlineaktörerna Nordicfeel, Eleven och Blush. Skönhetsajterna erbjuder ett brett sortiment från både välkända och klassiska varumärken som till exempel Hugo Boss, Redken, Maria Nila och Clarins.

Youty Group - SE
Karlavägen 104, Plan 5