Nordic PM anordnade träff i DanvikCenter

Nordic PM anordnade träff i DanvikCenter

Tisdagen den 6/11 anordnade vi på Nordic PM en träff för mäklare och representanter  för lokalsökande företag. Tillställningen gick av stapeln i DanvikCenter vid  Danvikstull, där vi har ansvar för såväl fastighetsförvaltningen som lokaluthyrningen.

Besökarna bjöds, förutom på dryck och tilltugg, på en  presentation av fastigheten och rundvandring i några av de lediga lokalerna.  Fastighetsägaren Hemfosas VD, Jens Engwall, berättade om företagets  affärsmodell och fastighetsportölj. Träffen avslutades sedan med en visning av Hemfosas  nya huvudkontor, som är beläget i DanvikCenter.

Vi vill tacka alla besökare som kom, samt vår  uppdragsgivare Hemfosa, för en lyckad tillställning och hoppas på att få  anledning att bjuda in till fler liknande träffar i andra intressanta objekt inom kort.