Nordic PM anställer tre nya medarbetare

Nordic PM anställer tre nya medarbetare

Nordic  PM förstärker sin organisation ytterligare, genom nyanställning av tre personer  på olika positioner i företaget.

- Daniela  Stanescu anställs som ekonomiansvarig på Nordic PM och kommer bl.a. att ansvara  för företagets ekonomifunktion med bokföring, bokslut, årsredovisning,  lönehantering, samt ekonomiska rapporter och analyser. Daniela kommer närmast  från en roll som redovisningskonsult hos Moretime och som sådan har hon hjälpt  oss under två år.  Daniela tillträder sin  nya tjänst hos Nordic PM den 1/12.

- Jörgen  Nyberg anställs som drifttekniker och kommer att arbeta med våra  förvaltningsuppdrag åt Hemsö i Söderort. Jörgen kommer närmast från Metag där  han arbetat som servicetekniker. Han har även varit ventilationsansvarig hos Fortum  Södra. Jörgen tillträdde sin tjänst på Nordic PM den 1/10.

-  Seppo Sandholm anställs även han som drifttekniker och kommer likaledes att  arbeta med våra förvaltningsuppdrag åt Hemsö i Söderort. Seppo har varit  verksam som egenföretagare inom el, styr- och reglerteknik, ventilation och  fastighetsservice sedan 1992 och var innan dess anställd hos Hiensch  Engineering. Även Seppo började sin anställning på Nordic PM den 1/10.

Daniela,  Jörgen och Seppo hälsas alla tre varmt välkomna till oss på Nordic PM, och vi ser  fram emot att arbeta tillsammans med dem i vårt expansiva företag.