Nordic PM utökar arbetsstyrkan med åtta nya medarbetare

Nordic PM utökar arbetsstyrkan med åtta nya medarbetare

I takt med att både företaget och uppdragen växer på Nordic PM välkomnar vi ytterligare åtta personer till teamet för att täcka upp det ökade rekryteringsbehovet på flera områden inom organisationen.

Vi är glada att få välkomna:

Dwan Zara. Dwan har anställts i rollen som Fastighetsförvaltare med placering i Stockholm. Dwan kommer närmast från Nataniel Bygg AB.

Josephine Sörman. Josephine har anställts i rollen som Förvaltningsadministratör. Josephine kommer från Fastighetsbyrån i Nacka där hon jobbade som mäklarassistent och kontorsansvarig. Hon är placerad på Stockholmskontoret.

Nick Sköld. Nick har anställts i rollen som Drifttekniker med placering i Stockholm. Nick kommer närmast från LW Glas & Metall där han har jobbat som montör.

Mats Brink. Mats har anställts i rollen som Drifttekniker inom Nordic PM’s uppdrag i norra Stockholm. Mats kommer närmast från Newsec Technical Services AB där han jobbade som Drifttekniker.

Till vårt kontor i Södertälje välkomnar vi fyra nya drifttekniker:

Kino Essa. Kino har tidigare läst en utbildning inom Fastighetsförvaltning samt även arbetat som elektriker och inom restaurangbranschen.

Daniel N Pettersson. Daniel kommer närmast från IFD Inside Fastighetsdrift AB där han jobbade som Drifttekniker/Fastighetstekniker.

Daniel Torppa. Daniel kommer närmast från Kero Pump AB där han var arbetsledare.

Eveli Alderfalk. Eveli kommer närmast från Property Partner där hon arbetat som Drifttekniker.

Vi vill hälsa alla samtliga varmt välkomna till Nordic PM och ser fram emot att arbeta tillsammans framöver.