FlyttListan.se är sajten som hjälper dig hitta flyttfirma

FlyttListan.se är sajten vilken hjälper dig som behöver flytthjälp att hitta bästa dealen för dig. Genom att snabbt fylla i ett formulär på sajten når din förfrågan ut till flera olika flyttfirmor vilka i sin tur lämnar offerter och besvarar dina frågor. Du får, oftast inom några timmar, svar från flera flyttfirmor och kan jämföra pris och utbud för att kunna göra ett välgrundat val av flyttfirma. Tjänsten besparar dig både tid och pengar.

Sedan 2006 har FlyttListan agerat och är idag ledande av tjänsteförmedling av flyttar av olika slag inom Sverige. Med samarbeten med såväl rikstänkande företag till lokala agenter kan du med säkerhet på sajten hitta en flyttfirma vilken fyller upp just dina behov. Varje vecka tar tusentals besökare hjälp av FlyttListan.se för att hitta fram till deras flyttfirma.

Sajten är en del av Nordiska Listan AB's koncept där man har som vision att göra båda delar av en affär enklare. Genom att ge kunden ett bra utbud och överblick av vilka som kan utföra det önskade uppdraget kan kunden säkerställa att de har gjort ett välgrundat beslut. Företag vilka samarbetar med Nordiska Listan AB kommer i kontakt med just de kunder de efterfrågar och får under samarbetstiden en ström förfrågningar under alla årets månader vilket hjälper till att hitta jobb även i tuffare tider.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB

• förfrågningstjänst
  • allmänt
  • aktuellt

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.

Henric Löfström