Tjänsten som hjälper dig att hitta bästa julbordet

I stressen och det stundande julkaoset har företaget Nordiska Listan AB utvecklat tjänsten vilken gör det lättare för dig som anordnar företagets, vännernas eller familjens julmiddag att hitta den typ av catering du behöver. Genom att skicka en offertförfrågan, vilket endast tar några minuter, kommer du utan snabbt och lätt i kontakt med de leverantörer vilka erbjuder just vad du efterfrågar.

Istället för att själv ställa dig vid spisen, eller göra det tidskrävande jobbet att ringa runt och höra med olika cateringföretag om vad de erbjuder, får du via CateringListan.se ett lättmanöverat verktyg för att kunna jämföra olika förslag, priser och skräddarsy din julmiddag. Du får svar via mail från företag intresserade att ta sig an ditt uppdrag och du kan luta dig tillbaka och välja det förslag vilket passar dig allra bäst. Att använda sig av CateringListan.se gör att du får kontakt med de företag, på din ort, som är ivriga att hjälpa dig och sparar dig både tid och ofta pengar.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

• Gastronomi

• julbord stockholm
  • julbord catering
  • julmiddag
  • julmat
  • julbord
  • nordiska listan ab
  • nyhet
  • tjänst
  • tjänster
  • listan.se
  • listan
  • förfrågningstjänst
  • catering
  • cateringlistan
  • allmänt
  • aktuellt

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.

Henric Löfström