Nordiskt Realsparande AB har påbörjat sin expansion.

Vi som investmentbolag arbetade förra året enbart med att låna ut startkapital till företag i uppstarts-fasen. Det ligger nu i full gång och intresse för oss att bredda vår verksamhet. Detta har vi nu gjort genom att byta till nyare modernare lokaler, utveckla och designa vår hemsida för högre komfort, mer information och tillgänglighet samt utöka våra tjänster med fler och nya affärsgrenar.

Lisa Ankar delägare i bolaget berättar stolt att vårt företag jobbar hårt med att bli störst specifikt i norden på företagsavveckling och företagsstyrning. vår satsning har finansierats genom riskkapital, en satsning som redan gett frukt och genererat väldigt många nya och spännande projekt som vi arbetar med.

Behov och efterfrågan av snabb avveckling utav Aktiebolag har ökat på senare tid långt över förväntan. Nu i samband med detta lanserade vi vår tjänst där företag kan köpa färdiga paket med kontaktuppgifter till företag och privatpersoner.

• Företagsinformation

• leads