Direktflyg till Rhodos från Norrköping med Apollo sommaren 2012

Efterfrågan på avresor från lokala flygplatser ökar alltmer. I Apollos erbjudande sommaren 2012 presenteras flera nyheter från landsorten. Från Norrköping kan man även nästa sommar flyga direkt till populära Rhodos i Grekland.

Eftersom efterfrågan växer satsar Apollo på fler avreseflygplatser och nya destinationer till sommaren. Totalt ökar Apollo volymen från landsortsflygplatser med närmare 20 procent. Resorna finns redan att boka på www.apollo.se.

- Rhodos har i sommar varit en av våra bäst bokade resmål. Mycket tack vare vårt stora engagemang i hotellet Mythos Beach. Så nästa sommar gör vi det lättare för fler att resa dit, vilket känns extra roligt, säger Kajsa Moström, informationschef på Apollo.

Apollo har varit med och planerat och designat Mythos Beach från början, med allt från inredning av rummen till utbudet av mat. Som ett topphotell med möjlighet till en aktiv semester möter Mythos Beach det alltfler svenskar eftersöker. Redan efter första säsongen har hotellet fått gott renommé för sin goda mat. Dessutom har de tilldelats "Certificate of Excellence" från Tripadvisor som är ett bevis på goda recensioner och högt betyg från gästerna.

Avresor från Norrköping sommaren 2012

Norrköping – Rhodos, 90 platser varje söndag mellan 19/8 och 7/10.

För mer information kontakta:

Åsa Johnsson, asa.johnsson@apollo.se, 070-721 95 21