Bild: Gunnar Hansson, foto: Liselott Sundkvist

Gunnar Hansson ny projektledare på transaktion Novier

Novier har sedan sammanslagningen fokuserat på att positionera sig som fastighetsrådgivare med ett heltäckande erbjudande och har under året vuxit på den svenska marknaden. Nu stärker vi vår transaktionsavdelning med Gunnar Hansson som senior projektledare inom ramen för våra uppdrag. Gunnar började hos Novier den 20 mars.

Vi är glada över att välkomna Gunnar till Novier! Han är rätt person att ytterligare förstärka vår rådgivning inom transaktionsverksamheten hos Novier. Gunnar har över 20 års erfarenhet inom fastighetsbranschen. Med sin bredd från tidigare roller som transaktionsrådgivare och de senaste åren som affärsutvecklare på Bonava, är vi säkra på att Gunnar med sin breda kunskap inom rådgivning och affärsskapande, kommer att göra skillnad för våra kunder” säger Olof Rotbring, Transaktionschef

Det är med glädje och stolthet som jag nu börjar på Novier! Det känns roligt och inspirerande att bli en del av Noviers spännande resa framåt och att få möjlighet och att bidra till våra kunders affärer ", säger Gunnar Hansson

Novier är en helhetsrådgivare inom fastigheter, från värdering till förvaltning. Vi kallar oss 360 Real Estate Advisors.

Med hunger för innovativa lösningar, lyhördhet för våra kunders affärer och stort engagemang skapar vi värde för både våra hyresgäster och våra kunders investeringar. Vi arbetar nära och är personliga.

Med oss får du en partner som både tänker stort för framtiden och får saker att hända i vardagen.