Nowaste stärker organisationen - Välkomnar Patrik Johnfors

För att ytterligare stärka kompetensen inom distribution och tredjepartslogistik rekryterar Nowaste Logistics Patrik Johnfors. Patrik har sedan avslutad utbildning arbetat med att utveckla logistiklösningar. De första åren som logistikkonsult i alla möjliga branscher för att sedan arbeta 20 år i Bring i flera olika roller, bl.a. som affärsområdeschef för den tempererade transportverksamheten i Sverige och då även ansvarig för två egenägda åkerier. I rollen som affärsutvecklingschef har Patrik även utvecklat 3PL-, 4PL- och internationella transportlösningar. Patrik tillträdde sin roll som affärsutvecklare hos Nowaste i början av januari 2019.

”Jag ser verkligen fram emot att komma till Nowaste Logistics - ett dynamiskt, utvecklingsorienterat företag i tillväxt där jag får lära mig nya saker samtidigt som jag kan använda den kunskap jag byggt upp genom åren” säger Patrik Johnfors, affärsutvecklare Nowaste Logistics AB.

För mer information kontakta,

Christian Hallberg