Har din hund artros eller dålig munhygien?   Ansök till AktivSveas stora test

Har din hund artros eller dålig munhygien? Ansök till AktivSveas stora test

Artros hos hund är ett vanligt problem, precis som dålig munhygien. I AktivSveas sortiment finns två produkter speciellt framtagna för dessa problemområden. För att visa att produkterna håller vad de lovar ger man 200 hundar möjligheten att testa och utvärdera produkterna helt gratis. Ett test man kallar ”Nöjda hundar”.

”Sätt oss på prov!” står det högst upp på anmälningssidan för testet Nöjda Hundar. Vilket också är syftet bakom. AktivSvea vill få fler kunder att våga testa och märka tillskottens höga kvalitet, och att de verkligen gör skillnad på riktigt. Ett test som också vill bidra till att skapa mer nöjda och välmående hundar i vardagen.

Testet har två testgrupper, en med artros eller stelhet, och en med dålig munhygien som till exempel dålig andedräkt eller plack. De två grupperna kommer att få testa AktivSvea Stay Flexible och AktivSvea Fresh Breath helt gratis under två månader. I utbyte vill man ha åsikter kring produkten.

– Testet är ett viktigt steg för oss på AktivSvea eftersom vi vill få fler att ta hand om hunden med riktigt bra tillskott. Vi vet vad vi kan, och att produkterna håller vad de lovar. Något som vi vill få fler att upptäcka, säger Lotte Johannesson, produktansvarig för AktivSvea på Octean AB.

AktivSvea står för kvalitet, kunskap och erfarenhet. Produkterna tillverkas i Västsverige och bygger på helt naturliga och kliniskt testade, ingredienser. Sortimentet är noga utvalt och produkternas recept bygger på studier med rätt avvägning och komposition för bästa effekt.

Ansök till Nöjda Hundar på aktivsvea.se/nojda-hundar
Anmälan är öppen från den 2 mars 2022, och de omkring 200 utvalda kommer att informeras i början av april.

För mer information, vänligen kontakta:

Lotte Johannesson, produktansvarig för AktivSvea, Octean AB
E-post: lotte@aktivsvea.se