Anpassade tangentbord från PreKeyTec av högsta kvalitet

Anpassade tangentbord av högsta kvalitet

Med 128 programmerbara tangenter kan tangentbordet MCI-128 POS (point of sales) från OEM Electronics leverantör PrehKeyTec erbjuda en av deras mest mångsidiga lösningar.

Denna version är användbar där komplexa och olika knappkombinationer är ett måste, t.ex för att styra speciella datorprogram, applikationer och system. Tack vare att tangenterna är programmerbara gör det möjligt för användaren att anpassa tangentbordet helt efter deras behov.

Denna typ av tangentbord används ofta inom detaljhandeln, t.ex. på apotek, bensinstationer, matbutiker och i parkeringsgarage. På grund av dess mångsidighet är MCI-128 dessutom mycket populär även utanför detaljhandel. Bland annat säljs detta tangentbord till flygplatser, kontrolltorn och radiostationer.

oemelectronics.se hittar du mer information om tangentbord och resten av det stora sortiment vi erbjuder.