Robusta monitorer

Industrimonitorer för direkt leverans

Är du i snabbt behov av industrimonitorer? Vi kan leverera monitorer i storlekar mellan 10,1” – 21,5” på bara några dagar.

Monitorerna är robusta och optimala att använda i en industriell miljö med hög fukt och dammtäthet. De har en multitouchfunktion och kan levereras med ett bordsstativ. Monitorerna passar även bra i publika miljöer som exempelvis biljettautomater, informationskiosker och inom alla typer av självbetjäningsfunktioner.

Touchfunktionen i monitorerna finns som Projective Capacitiv Touch (PCAP) eller IR touchscreen med USB-anslutning. IR touchscreen används ofta på större skärmar och passar bra i offentlig miljö då de bland annat fungerar bra när användaren har hanskar på sig.

Egenskaper hos våra monitorer:

• Gränssnitt: HDMI, DVI, VGA
  • Storlek: 10,1” till 21,5”
  • Touch: Förbättrad kapacitiv touchpanel med ett internt stöd för finjustering av touch.
  • Montering: VESA-standard
  • Tillval: Högtalare, OSD-meny, ALS-sensor

oemelectronics.se hittar du mer information om monitorer och resten av det stora sortiment vi erbjuder.
www.oemelectronics.se | 075 - 242 45 00 | info@oemelectronics.se